Facebook Instagram Youtube



mediats




Magna Carta Universitatum



58012, Україна,
м. Чернівці, вул. Коцюбинського 2

Приймальня ректора:
тел. +38(0372) 584810,
факс +38(0372) 552914
ел. пошта: rectoruЇЛъKW@ѓ…fIchnu.edu.ua

Загальний відділ:
тел.: +38 (0372) 58-47-07,
+38 (0372) 52-70-29
факс: +38 (0372) 58-47-07
ел. пошта: officeuЇЛъKW@ѓ…fIchnu.edu.ua

Приймальна комісія:
тел.: +38 (0372) 58-47-11,
+38 (0372) 52-56-69
ел. пошта: admissionuЇЛъKW@ѓ…fIchnu.edu.ua

Оновлено
06-12-2019
19:42

Архів новин

Сторінки:
2019-09-30 14:45:59
Про маркетинг моди говорили в університеті 

30 вересня у Чернівецькому національному університеті пройшов цікавий захід під назвою «Fashion Marketing».

Завдяки зусиллям кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку усі бажаючі мали змогу дізнатись про найбільш актуальні підходи до маркетингу в fashion-бізнесі.

На перший скептичний погляд людини не з fashion-індустрії, світ моди – це суцільний глянець та гламур. Насправді це складний механізм, що живе та діє за власними законами, де все підпорядковується жорстким вимогам бізнесу. Про це розповіла завідувачка кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Ірина Буднікевич. Також вона відкрила секрети досягнення вигідного компромісу між творчістю та бізнесом на прикладі люксових брендів одягу та особливості їхнього переорієнтування на молодіжний сегмент.

-  Gucci використовують у своїй рекламі меми, а Channel - комікси.  Тут головне не перейти тонкої грані, - розповіла Ірина Михайлівна.

Розглядалося питання авторських прав на фото та відео, які сьогодні активно використовуються чернівецькими компаніями при рекламі свої товарів без дозволу авторів, компаній власників торгових марок.

До заходу долучилися чернівецькі бренди ByKoton, SweetWoman, «MiMa» і безперечно OZZY. Вони розповіли присутнім про основні тенденції розвитку індустрії моди та fashion-ринку;  прогнози, тренди і тенденції моди, а також специфіку fashion-бізнесу в Україні. Складнощами створення власного бренду одягу та завоювання репутації «стильного бренду» поділився наш випускник, засновник бренду «Morning star» Євгеній Баранник. 

Майстер-класи для студентів провели фотограф Роман Зеленков та Олександр Остапенко Kozak clothes. Отримали принципову згоду для майбутніх івентів від ZPB та Maxima.

Наші студенти виступили в якості моделей для демонстрації одягу запрошених брендів. Серед них були й професійні моделі, які мають досвід роботи на відомих фешен-подіях.

Захід відбувався у режимі живої дискусії та обговорення. Кожен бажаючий мав змогу поставити запитання та отримати на нього кваліфіковану відповідь.

Подібний захід кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету організовувала в квітні, де предметом студійного обговорення був «Luxury-Marketing».

Наступна лекційна студія буде присвячена музейному маркетингу і кафедра планує її провести також нетривіально – в музеях Відня.

В планах на 2019-2020 навчальний рік проведення студій: «Ресторанний маркетинг», «Готельний маркетинг», «Маркетинг на ринку автомобілів», «Маркетинг в кіноіндустрії», «Бібліотечний маркетинг».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Назад
Сторінки:
Новини
© 1999- Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.
Ваші зауваження, запитання та пропозиції: webmasteruЇЛъKW@ѓ…fIchnu.edu.ua
Powered by Nova, Програмування: Крамар А.В., Дизайн: Антонюк А.М.

ВГОРУ