Facebook Instagram Youtube


interof


mediats




Міжнародний вокально-хоровий конкурс-фестиваль «Хай пісня скликає друзів»
Magna Carta Universitatum



58012, Україна,
м. Чернівці, вул. Коцюбинського 2

58012, Ukraine,
Chernivtsi, 2, Kotsiubynsky str.

Приймальня ректора:
тел. +38(0372) 584810,
факс +38(0372) 552914
ел. пошта: rector[Ќ™)gт@TСеюchnu.edu.ua

Загальний відділ:
тел.: +38 (0372) 58-47-07,
+38 (0372) 52-70-29
факс: +38 (0372) 58-47-07
ел. пошта: office[Ќ™)gт@TСеюchnu.edu.ua

International office:
Tel.: +380372584856,
Tel.: +380372584706
E-mail: interof[Ќ™)gт@TСеюchnu.edu.ua
assistant.admission[Ќ™)gт@TСеюchnu.edu.ua

Приймальна комісія:
тел.: +38 (0372) 58-47-11,
+38 (0372) 52-56-69
ел. пошта: admission[Ќ™)gт@TСеюchnu.edu.ua

Оновлено
31-03-2020
13:23

Новини

17-03-2020
Рекомендації ректорату ЧНУ щодо запровадження дистанційного навчання  

Зверніть увагу на рекомендації ректорату Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича щодо запровадження дистанційного навчання.

Існує декілька варіантів дистанційного навчання (окрім системи Moodle):

 

1) Проведення онлайн навчання у режимі конференцій.

Засоби: Skype або Zoom

Переваги: можна демонструвати екран комп’ютера як викладача, так і студента. Режим дискусій та відкритого спілкування. Skype є повністю безкоштовним. Акаунти є майже у всіх, якщо немає – без проблем можна створити використовуючи Google авторизацію. Zoom дозволяє відео/аудіо запис всієї конференції, який пізніше можна переглядати учасникам, що не змогли вчасно під’єднатися.

Недоліки: безкоштовна версія Zoom дозволяє конференцію тривалістю не більше 40 хвилин (але потім без проблем можна призначати наступну)

 

2) Попередній відео/аудіо запис лекцій та розміщення їх у каналі YouTube чи на Google-диск. Дати час на опрацювання та призначити конференцію для обговорення (див. п.1).

Засоби: OBS studio або Ezvid

OBS studio – безкоштовний, майже професійний. Дозволяє запис звуку, відео з камери та з екрану;

Ezvid – гарний редактор, який окрім запису дозволяє монтувати відео з декількох сюжетів, перемежовувати їх текстом. При цьому текст може бути прочитаний синтезатором голосу. Відео можна прискорювати та сповільнювати.

3) Для математичних курсів можна розмістити навчальні матеріали або на Google-драйв, або створити Google-classroom. Обговорення, знову ж таки, в конференції (за п.1). Видача та перевірка завдань в Google-classroom. Там все організовано під шкільне навчання, тобто як тільки викладач розміщує завдання, виставляє термін, учасникам приходить сповіщення на е-mail.

4) Підбір уже готового відео на youtube каналах, на навчальних онлайн-платформах, наприклад,  Рrometeus, Coursera з реєстрацією університетів для доступу студентів до каталогу курсів:

https://prometheus.org.ua/

https://www.coursera.org/coronavirus

Не важливо, чиїм голосом проводиться лекція, чи хто створив курс. Головне – щоб він був дійсно наповнений відповідним матеріалом і студенти отримали інформацію. Консультації та контроль за виконанням, знову ж таки, в режимі конференцій (за п.1).

5) Створення Viber чи Telegram груп для активного спілкування та термінового обміну повідомленнями, заливаючи виконані роботи на github або скидуючи на е-mail. В такому режимі швидше і простіше можна організувати чи призначити якийсь мітинг/конференцію.

Переглянути презентацію

 

  Назад
Архів
© 1999- Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.
Ваші зауваження, запитання та пропозиції: webmaster[Ќ™)gт@TСеюchnu.edu.ua
Powered by Nova, Програмування: Крамар А.В., Дизайн: Антонюк А.М.

ВГОРУ